Home Klaverskole Priser & Info Tilmelding Kalender Voksenundervisning Kontakt

© Københavns Private Klaverskole | Brofogedvej 10, 2400 København NV | Tel. +45 23298855 | E-mail. mimi@kp-klaverskole.dk

Undervisning for Klippekort eller voksne

KP-Klaverskole tilbyder klaverundervisning til voksne, og vi kan tilrettelægge undervisningen på alle niveauer.
Desuden tilbyder vi fleksible spilletider, så det er muligt at få klaverspillet til at passe ind i en travl hverdag.

Vi får henvendelser fra voksne, både nybegyndere og øvede, som gerne vil spille klaver. Nogle vil gerne have genopfrisket det, de lærte en gang, og andre fik det bare aldrig lært. Det er aldrig for sent at lære at spille klaver, det er bare at gå i gang. Klaverspil kan være med til at give dig et frirum i hverdagen, hvor du kan koble fra og nyde musikken, alene eller sammen med andre.

Er du kommet lidt op i alderen, kan klaverspillet bidrage til at holde hjernen og motorikken i gang. Kom i gang med at spille og føl glæden ved at udfordre hjerne og fingre. Fingergymnastikken kan også være med til at forebygge gigtstivhed.

Vi stiller ikke bestemte krav til dig som elev, det vigtigste er, at du kan få din hverdag til at hænge sammen. Derfor er det dig der sætter tempoet, og sammen finder vi et repertoire, som passer til dig

Undervisningstimer aftales fra gang til gang og efterkommer elevens ønske om spilletid.

Vi tilbyder 3 slags klippekort, et med 5 klip og et med 10 klip. Klippekortene skal betales forud.

30 min. for 300,-   5 Klip 1500kr    10 klip 3000kr
45 min. for 450,-   5 Klip 2250kr    10 klip 4500kr