Home Klaverskole Priser & Info Tilmelding Kalender Voksenundervisning Kontakt

© Københavns Private Klaverskole | Brofogedvej 10, 2400 København NV | Tel. +45 23298855 | E-mail. mimi@kp-klaverskole.dk

Pris & regler for sæson undervisning

Pris for sæson undervisning:

30 min. for 250,- 1000,- pr. md.

45 min. for 375,- 1500,- pr. md.

60 min. for 500,- 2000,- pr. md.

90 min. for 700,- 2800,- pr. md.

Prøvetime til sæson undervisning: (nye elever)

30 min. 250,-

45 min. 400,-

60 min. 500,-

Regler for undervisningen:

Indmeldelsen er bindende for hele sæsonen, dog ikke de første 3 måneder for nye elever. Undervisnings-sæsonen følger skoleåret, august-juni.

Honoraret opkræves af 4 rater for en hel sæson. Betaling betales forud inden d. 5. hver af august, november, februar og maj måned. Honoraret beregnes, så man betaler samme beløb hver måned uanset lektionernes antal. Undtaget er juli, hvor der er betalingsfri.

Den månedlige betaling skal derfor ses som en gennemsnitsbetaling. Elever betaler for i alt 44 lektioner som vil blive fordelt fra august til juni. Disse består af 39 individuelle lektioner, 5 fælles timer og en koncert.

Klaverskolens undervisningsplan følger generelt skoleåret mht. ferie og fridage. Den er dog tilrettelagt således, at alle i løbet af et undervisningsår får de samme antal timer.

Beløbet dækker undervisningstimer samt delvis undervisningsmaterialer.

Ved for sen indbetaling/rykkerskrivelser opkræves et gebyr på 100,- kr. pr. gang.

Lektioner der forsømmes af elever erstattes ikke. Der kan heller ikke byttes indbyrdes på de af eleven forsømte lektioner. Lektioner der forsømmes af læreren, erstattes med ny time (kan ikke udbetales eller modregnes).

I tilfælde af flytning til en anden by, kan udmeldelse finde sted med min. en måneds varsel til d. 1. i hver måned. Ved langvarig sygdom kan honoraret nedsættes. Udmeldelse i sæsonens sidste måned kan dog ikke finde sted. Udmeldelse skal ske skriftligt.

Tilmelding meddeles skriftligt til klaverskolen. Se venligst under fanen tilmelding.

Der skal påregnes ekstra udgifter til indkøb af noder til klaverundervisningen.